در این مقاله می خواهیم به معرفی انواع روکش های MDF استفاده شده در محصولات برند های مبلمان رئال و هرواک که فروشگاه هرنو مبل نماینده رسمی این دو مجموعه می باشد بپردازیم.

امروزه با توجه به سبک جدید طراحی های صنعت مبلمان مجموعه های رئال و هرواک از 4 نوع روکش بر روی صفحه های MDF خود استفاده می کنند. روکش پلی گلس ، روکش چوب طبیعی و روکش وکیوم

- روکش پلی گلاس MDF همانند شیشه شفاف است. جنس این پلکسی گلس از نوعی پلی کربنات است که ظاهر شبیه به شیشه دارد اما نسبت به شیشه سبک تر و محکم تر می باشد. ‌ام‌دی‌اف‌های پلی گلس، یک لایه ۷۵ میکرونی از پلی استر بر روی سطح یک طرف ورق ‌ام‌دی‌اف دو رو ملامین پرس شده است و رنگ نهایی صفحه توسط رنگ لایه ملامین که روکشی از پلی استر دارد، تعیین می‌شود و به مرور زمان نیز هیچ تغییر رنگی در ورق‌های ملامین و پلی گلاس ایجاد نمی‌شود.مقاومت سطح این ورق‌ها در برابر خراش به اندازه‌ای بالاست که به شما اجازه می‌دهد با یک اسفنج سطوح را بدون ایجاد خراش تمیز کنید.

صفحه محصولات جلو مبل فروشگاه هرنو مبل

- روکش چوب طبیعی MDF لایه‌ای بسیار نازک از چوب طبیعی می‌باشد که برای پوشش دادن سطح مصنوعات چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حقیقت روکش چوب (Veneer) به برش‌های بسیار نازک چوب و گاهی اوقات پوست درخت می‌گویند. روکش‌های چوب را با چسب به پنل مرکزی که عمدتاً از جنس ام‌دی‌اف هستند، می‌چسبانند.

جهت ایجاد سطحی صاف با ظاهر زیبا با طرح چوب در کاربری‌های نظیر روکش پنل درها، کابینت‌ها، پارکت کف و بخش‌هایی از مبلمان به کار می‌برند. روکش‌های چوب به دو دسته طبیعی و مصنوعی تقسیم می‌شوند که خواص و کارایی آن‌ها با هم بسیار متفاوت است.

صفحه محصولات عسلی تک و سه تیکه فروشگاه هرنو مبل

- روکش وکیوم MDF ممبران نوعی از روکش پی وی سی است که برای تزئین انواع ورق های چوبی مورد استفاده قرار می گیرد و ورق های MDF و نئوپان را به مقاومت و زیبایی بیشتری ارتقا می دهد. روکش ممبران با استفاده از دستگاه پرس وکیوم به ورق های ام دی اف متصل می شوند.

 روکش وکیوم ممبران از مواد ترموپلاستیک و PVC ساخته شده است. از روکش وکیوم در مبلمان های سنتی و کلاسیک، تخت خواب، درب منازل و شرکت ها، کابینت آشپزخانه، دیوارکوب ها، پارتیشن های ساختمانی و بسیاری موارد دیگر استفاده می گردد.


همین حالا می توانید تمامی محصولات را در فروشگاه هرنو مبل خریداری فرمایید.