ست مبل آوانگارد 8 نفره لاریسا (شرکت هررواک ) - لونا کرم قهوه ای

larisa set

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تولید کننده: شرکت هرواک
  • اقلام ست: دو عدد کاناپه سه نفره،دو عدد مبل تک نفره، دو عدد م...
  • تعداد نفرات: 8 نفر
  • تراکم پارچه: 320
114,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
ثبت سفارش
کمی صبر کنید...
-
قبل از خرید آنلاین محصول در صورت تغییر رنگ ، پارچه ، تعداد ، نوع ست و یا مشاوره با شماره 09120602429 تماس بگیرید

ست مبل آوانگارد 8 نفره لاریسا یکی از جدید ترین محصولات شرکت هرواک و موجود شده در مجموعه هرنو مبل ، قابل استفاده در قسمت پذیرایی و نشیمن و تی وی روم.

 ست مبل آوانگارد 8 نفره لاریسا یکی از جدید ترین محصولات شرکت هرواک و موجود شده در مجموعه هرنو مبل ، قابل استفاده در قسمت پذیرایی و نشیمن و تی وی روم.

دلیل استفاده پارچه وارداتی ترک با تراکم بالا و استفاده از فوم پلی یورتان در تمامی قسمت هایی که با بدن شما برخورد دارد حس آرامش و راحتی برای شما به ارمغان می آورد. درضمن پارچه استفاده شده قابلیت شست و شو دارد.

اسکلت کلی کار چوب نراد روس، پایه ها از چوب سوپر راش گرجستان می باشد.

در ساخت این محصول از چوب نراد وارداتی روس استفاده شده که مقاوم ترین نوع چوب در ساختار اسکلت مبل در صنعت مبلمان به حساب می آید. همچنین برای استحکام محصولات شرکت در قسمت پایه ها از چوب سوپر راش گرجستان استفاده کرده است. دگر نقطه قوت این محصول در بکارگیری پایه در مرکز برای کاناپه های سه نفره می باشد. برای ساخت صفحه های جلو مبلی و عسلی تک ها از چوب MDF با روکش چوب طبیعی استفاده شده است.

ست کامل 7 نفره لاریسا شامل:

- دو عدد کاناپه سه نفره

- دو عدد مبل تک نفره

- دو عدد میز عسلی

- جلو مبل

در نظر داشته باشید که تعداد نفرات، رنگ پایه ها و پارچه با توجه به سلیقه شما قابل تغییر است.همچنین برای بسته بندی این محصول، کاناپه ها سه نفره (پلاستیک حباب دار مقاوم) ، جلو مبل و عسلی تک ها (کارتن های ضخیم) استفاده می شود که تا رسیدن محصول درب منزل شما آسیبی به آن وارد نشود.

هدیه مجموعه هرنو مبل به شما عزیزان ارسال رایگان محصولات به سراسر کشور می باشد. همین حالا می توانید این کار زیبا  را در فروشگاه هرنو مبل و از طریق سایت خریداری فرمایید. قبل از خرید آنلاین محصول در صورت در تغییر رنگ چوب ، پارچه ، تعداد ، نوع ست و یا مشاوره با شماره 09120602429 تماس بگیرید.

تولید کننده
شرکت هرواک
اقلام ست
دو عدد کاناپه سه نفره،دو عدد مبل تک نفره، دو عدد میز عسلی؛ جلو مبل
تعداد نفرات
8 نفر
تراکم پارچه
320
دوخت پارچه
کامپیوتری
پایه ها
چوب سوپر راش گرجستان
فوم
پلی یورتان با قابلیت برگشت پذیری بالا
بسته بندی
پلاستیک حباب دار 3 سانت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...